Sve o hrvatskom hotelijerstvu|Tuesday, August 22, 2017
Navigacija Home » IT tehnologija » Hotel`s Touch – Cloud rješenja za hotele, hrvatski softver za svjetsko tržište

Hotel`s Touch – Cloud rješenja za hotele, hrvatski softver za svjetsko tržište 

manas

Splitska tvrtka Manas d.o.o. od 1997. godine do danas uspješno radi na razvoju web i mobilnih aplikacija za strane klijente, uglavnom na području SAD-a pa se stoga ponosno deklariraju kao stopostotni izvoznici hrvatskih proizvoda i usluga. Uz uspješno realizirane projekte po narudžbi inozemnih kupaca, kao što su baze podataka i mobilne aplikacije, tvrtka danas zapošljava preko 150 inženjera. Njihov najnoviji projekt je Hotel`s Touch (www.hotelstouch.com) linija proizvoda.

Iz Manasa ističu kako je ulazak u hotelski svijet bio pravi potez za razvoj hotelskog softvera jer rješenja razvijaju prema potrebama iz vlastitog iskustva, ali i osluškivanjem potreba iz okoline. Prednost je što se sva rješenja testiraju u stvarnom sustavu, na hotelu Cornaro, tako da budući klijenti dobiju provjerena rješenja za svoj hotel.

Hotel`s Touch rješenja su namijenjena svim hotelijerima koji prate trendove te žele jednostavno i učinkovito poboljšat rad svog hotela. Zajednička osobina svih rješenja je to što su cloud based što znači da se može pristupiti podacima u stvarnom vremenu, s bilo kojeg mjesta, u bilo kojem trenutku 24/7, preko tableta, pametnog telefona ili računala. Aplikacije su prilagođene za Andriod i iOS platformu, jednostavne su za postavljanje te imaju sučelje prilagođeno korisniku. Također omogućuju vrlo jednostavnu obradu podataka i izradu izvještaja.

Concierge i Screens usluge  služe kao jak marketinški alat za prezentaciju ponude te su usmjereni na povećanje prihoda, dok su Attend i Tasks usmjereni na poboljšanje performansi zaposlenika.

manas2

(1) Concierge je u potpunosti personalizirana, višejezična aplikacija dizajnirana za iOS i Android tablete i pametne telefone koja omogućuje gostima izravne rezervacije hotelskih usluga, instant komunikaciju s recepcijom te uvid svu ponudu destinacije koju smatrate relevantnom za svoje goste. Sadržaj aplikacije se jednostavno dodaje i ažurira preko sustava za upravljanje sadržajem, dok se svi zahtjevi i poruke kroz aplikaciju bilježe na Concierge recepcijskom sustavu. Cilj aplikacije je eliminirati troškove izrade promotivnih materijala (i time pridonijeti očuvanju okoliša) te rasteretiti rad recepcije u prebukiranim (ljetnim) danima. S obzirom da je aplikacija višejezična, rješava jezične barijere između gosta i recepcije.

 (2) Screens rješenje omogućava prezentaciju vlastitog promotivnog ili zabavnog sadržaja gostima na velikim ekranima. Omogućava jednostavno upravljanje sadržajem svih ekrana s jednog mjesta putem web preglednika te dostupnost informacija u stvarnom vremenu.Screens pomaže privući ciljanu grupu te povećati svijesti gostiju o hotelskoj ponudi. Ovo rješenje nudi mogućnost ustupanja dijela oglasnog prostora partnerima u najam (čime se može osigurati dodatna zarada hotelu). Cilj aplikacije je eliminirati troškove izrade tiskanih materijala, oglasiti posebne ponude hotela, nadolazeće događaje ili lokalne turističke atrakcije.

manas 3(3) Attend rješenje služi za preciznu evidenciju radnog vremena zaposlenika. Paket uključuje uređaje za registraciju kao i čitač uređaja. Pregled evidencije radnog vremena moguć je bilo kada i bilo gdje u stvarnom vremenu i to preko web preglednika bez umrežavanja računala ili poslužitelja. Attend smanje vrijeme utrošeno na administraciju jer se preko njega generiraju izvještaji koji služe kao temelj za obračun plaća zaposlenika.

(4) Tasks rješenje služi za upravljanje aktivnostima zaposlenika. Tasks omogućava kreiranje liste zadataka za svakog pojedinog člana osoblja, kao i uvid u trenutni status dodijeljenih zadataka u stvarnom vremenu te uvid u utrošeno vrijeme za obavljanje pojedinog zadatka. Činjenicom da svaki član osoblja ima uvid u dodijeljene zadatke i postavljene prioritete, ostvaruje se veća učinkovitost i organiziranost zaposlenika. Idealan je za uvid u trenutni status soba (nije spremna, sprema se, spremna).

Pozitivan feedback trenutnih korisnika dao im je potvrdu da je razvoj krenuo u pravom smjernu, tako da je u planu proširivanje ponude s novim rješenjima koje očekujemo već na jesen.