Sve o hrvatskom hotelijerstvu|Monday, June 26, 2017
Navigacija Home » LITERATURA

LITERATURA

Hotelijer.hr donosi popis literature vezane za poslovanje hotela i hotelsku tematiku. U svrhu veće preglednosti literatura je podjeljena u kategorije. Ukoliko želite dodati i predložiti literaturu koja do sada nije objavljena molimo da naskontaktirajte.

STRUČNI ČASOPISI

UT revijaUGOSTITELJSTVO I TURIZAM – stručna revija namijenjena je djelatnicima u turizmu kao i svima kojima je turizam poslovni partner. Izlazi 58 godina. Stručno je glasilo Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (pravni slijednik HUH-a) i Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA). Obrađuje praktične teme iz svih segmenata turizma u Hrvatskoj i inozemstvu. UT je popularan i cijenjen medij za komunikaciju turističkih djelatnika i tvrtki koje nude usluge, robe i opremu za turizam.

Pretplati se na reviju – pretplata
Uvjeti oglašavanja u reviji – oglašavanje

 

 

TURIZAM– je jedan od najstarijih časopisa na svijetu koji kontinuirano izlazi od 1953. godine. U časopisu se pored prijevoda članaka objavljenih u časopisu An International Interdisciplinary Journal TOURISM objavljuju još i stručni osvrti i prikazi važni za hrvatski turizam i domaćeg čitatelja.

Uvažavajući multidisciplinarni pristup proučavanju putovanja i turizma, časopis objavljuje radove iz ekonomije, marketinga, geografije, sociologije, antropologije, psihologije, hotelijerstva i ugostiteljstva, prometa, edukacije i povijesti.

Pretplati se na časopis – pretplata

 

ACTA TOURISTICA – Međunarodni znanstveni časopis u izdavaštvu Katedre za turizam Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Acta Turistica je sufinancirana sredstvima Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa Republike Hrvatske.

 

 

 

 

ACTA TOURISTICA NOVA – časopis koji izlazi simultano na hrvatskom i engleskom jeziku dva puta godišnje. Namjera časopisa je prije svega da pomogne ostvariti misiju Visoke poslovne škole UTILUS, specijalizirane za turistički i hotelski menadžment da pruži potporu kvalitetnom školovanju kadrova u turizmu. ATN nastoji znanstveno argumenitano raspravljati o turizmu i otvara prostor svim svojim suradnicima, stručnjacima i znanstvenicima za objavljivanje radova i znanstvenih rasprava u području turizma. Uredništvo časopisa čine domaći i inozemni turistički stručnjaci i znanstvenici.

 

 

 

ČASOPISI

 

Restaurant & Hotel – stručni magazin za ugostiteljstvo i turizam, na svojim stranicama donosi novitete i trendove iz svijeta hotelijerstva i ugostiteljstva.Kompetentan je, aktualan, informativan i stručan. Redakcijskim i dizajnerskim pristupom Restaurant&Hotel otvara nove spoznajei ideje profesionalcima iz struke. Business-to-business magazin Restaurant&Hotel namijenjen je sljedećim ciljnim grupama: menadžerima hotela, motela i ugostiteljskih objekata, direktorima hrane i pića, direktorima nabave, vlasnicima i voditeljima restorana, bistroa, konoba, gostionica, boljih caffea, slastičarnica, predstavnicima turističkih zajednica, ministarstava i državnih institucija, putničkih agencija, marketinških agencija, ravnateljima i profesorima ugostiteljskih škola, dekanimai profesorima fakulteta za turizam.

 

 

Menu Plus – časopis za gastronomiju i turizam. Časopis izlazi dvomjesečno od izdavača “R-plus”.
Zadnji broj časopisa možete pogledati on-line na sljedećem linku.

 

 

 

 

Turizam Info – časopis namijenjen hotelijerima, ugostiteljima, vlasnicima i voditeljima različitih turističkih objekata ili osobama čija je djelatnost vezana uz turizam. Časopis na informativan i edukativan način kroz razne primjere iz prakse, životne priče i prigodne članke pokušava utjecati na pozitivan razvoj turizma kao gospodarske grane.

Turizam Info se objavljuje svaka dva mjeseca (6 puta godišnje), a distribuira se putem pošte na više od 7.500 adresa diljem Hrvatske.

Pretplati se na časopis – pretplata

 

Convention and Incentive Magazine – informativno-promidžbeni časopis koji izlazi dvaput godišnje na engleskom jeziku. Namijenjen je informiranju organizatora kongresnih skupova te ostalih sadašnjih i potencijalnih poslovnih partnera hrvatskog turizma. CCIM se promovira na sajmovima IMEX Frankfurt (proljetni broj) i EIBTM Barcelona (jesen) te se šalje na adrese stručnih udruga i pojedinaca u svijetu.
U časopisu se predstavljaju hotelske tvrtke, regije i gradovi te profesionalni kongresni organizatori (PCO), tvrtke za destinacijski menadžment (DMC), proizvođači prepoznatljivih hrvatskih proizvoda i sl.
Naručite besplatni primjerak časopisa – Naruđbenica

 

Wellness & Spa– stručan magazin za sve one kojima je wellness profesionalna djelatnost. Edukativnim pristupom menadžmentu i osoblju wellness centara donosi aktualne trendove na svjetskom i domaćem wellness tržištu, reportaže o poznatim wellness centrima i wellness destinacijama u Hrvatskoj i svijetu te predstavlja najmoderniju opremu i proizvode namijenjene wellness i fitness centrima te kozmetičkim salonima. Osim noviteta iz svijeta kozmetike, prezentiraju se tradicionalni i suvremeni tretmani i terapije.[/tab]

 

 

 

STRANI ČASOPISI

Hotels – offers a variety of feature reports on multiple aspects of hotel operations and development—always done in a timely and topical manner with the needs of our unique global readership in mind.
The Global Update whets readers’ appetite with a high mix of profiles, issue analyses, market reports, trend spotting and a bit of industry gossip.

 

 

 

Hotel F&B – Magazine reporting industry trends and success stories via print and online, helping global foodservice professionals improve lodging food and beverage operations.

 

 

 

Hotel Management supplies the credible news analysis and operating resources the lodging industry needs to prosper amid constant change. Comprehensive reporting and research offer top-of-mind and quick-hitting insights while introducing the people driving the future of the hotel community. Strategies about marketing, finance, technology, design, and product purchasing go beyond the bricks & mortar to bring readers closer to the fundamentals of operating in the lodging business.

 

 

 

HA+D Magazine celebrates the design excellence of hotels, resorts, lodges, and destination spas. Vivid photography, creative layouts, and descriptive writing help present to the reader a broad focus on the new styles and fashion trends emerging in furniture, fixtures, and the lodging spaces that provide a foundation for creativity. HA+D Magazine aims to be the source of inspiration for the individuals who make it happen. HA+D Magazine is published 9 times a year.

 

 

 

Hotel Business – With complete coverage of front and back of house facilities and general hotel management, plus regular targeted features, HOTEL BUSINESS is the number one business title for hotel professionals. Quality editorial and targeted readership provide the most direct, cost effective advertising environment. Advertisers using HOTEL BUSINESS speak to the broadest range of hotel professionals actually making or influencing the decision making process.