Hongkonški startup uvodi tehnologiju u jadranske hotele

Prije desetak dana otvorenje ured tvrtke Tink Labs u Hrvatskoj, iz kojeg se hotelskim kućama nudi novi inovativan proizvod Handy. Sjedište tvrtke Tink Labs je u Hong Kongu, a njezin vlasnik, 25-godišnji Terence Kwok, dobio je dosad 600 milijuna dolara od različitih ulagača koji su investirali u njegov startup Handy. Riječ je o prvom startupu koji potječe iz Hong Konga, a procjenjuje se da će biti vrijedan oko milijardu dolara.
Handy je ustvari pametni telefon posebno dizajniran za potrebe gostiju koji borave u hotelskim sobama. U suradnji s Foxconnom, multinacionalnim konglomeratom za ugovornu proizvodnju elektronskih uređaja čije je sjedište u Taipeiju na Tajvanu, napravljena je nova platforma za komunikaciju s hotelskim gostima, koja im omogućava besplatne neograničene internacionalne i lokalne pozive, besplatan internet te im je interaktivni destinacijski vodič s člancima o novostima u destinaciji na dnevnoj bazi.
SIGURNOST- Možete ga koristiti na svakoj lokaciji i pritom ste pokriveni internetskom vezom. Povezani ste s bilo kime, a hotel vam može slati, osim informativnih, i marketinške poruke. Zanimljiva je situacija iz St. Regisau Istanbulu, koji također koristi Handy. Tijekom bombardiranja putem tog telefona sve svoje goste pozvali su natrag u hotel obavještavajući ih o događanju. Gosti ga koriste u hotelu i izvan njega jer omogućuje trenutnu povezanost s hotelom bilo gdje i u bilo kojem trenutku, pojašnjava Anja Levak, koja je u Tink Labsu direktorica razvoja za jugoistočnu Europu. Levak otkriva daje u samo desetak dana, koliko je otvoren ovdašnji ured, Handvjem pokriveno već 1000 hotelskih soba u Hrvatskoj. Te hotelske sobe imat će Handy već ove sezone. Iduće godine Levak očekuje da će pokriti više od 10.000 hotelskih soba na ovim prostorima.
Dodatna prednost je to što mi na kraju sezone dobijemo određenu statistiku. Ima još mnogo drugih funkcionalnosti, od TripAdvisor aplikacije do raznih drugih mogućnosti dodatnog revenuea za gosta, a zanimljiv je i turističkim zajednicama jer daje analitiku o tome što goste u destinaciji najviše zanima i što traže – pojašnjava Anja Levak. Handy ima aplikaciju u kojoj gost ostavlja komentar, a ako je ocjena manja od tri, odgovorna je osoba alarmirana, tako da se problem može odmah riješiti s gostom.
izvor: Jutarnji list